LinkedIn официално обявиха, че новите версии на мобилните и приложения за Android OS и iOS вече са достъпни за изтегляне. От своя страна това е първата актуализацията на заглавията от 2011г. насам и се отличават с няколко ключови подобрения. Компанията също така разкри, че в момента 27% от потребителите използват мобилните си устройства, за да проверяват профилите си, като за сравнение техния брой бе 15% през миналата година, съобщава mashable.
Новите приложения ще ни позволят да виждаме различните акаунти в LinkedIn с много по-големи изображения, като визията на емисията новини в страницата също е ъпдейтната. Най-голямата промяна е свързана с интерфейса, който позволява да получим много повече информация с едно кликване на дисплея. Заглавията също така могат да бъдат персонализирани с различни менюта за навигация, които са базирани на това от какво се интересуваме и респективно търсим в LinkedIn.
Компанията също така е включила и новата функция Reader Pages, която позволява съдържанието на нейните партньори да се отваря директно в самото приложение, а не в допълнителен прозорец на браузъра. По този начин LinkedIn са се опитали да актуализират всеки един ключов елемент от своето приложение, за да оптимизират работата на своите потребители. Ако искате да опитате само възможностите на новото заглавие за Android OS можете да го направите тук, докато iOS версията може да се изтегли от този линк.













Discussion about this post