Инфотейнмънт системите позволяват да използваме много смарт функции, докато пътуваме в автомобилите си. В много ситуации, обаче е твърде трудно или сложно да работим с тях, което се превръща в най-големият им проблем. Проучване на анализатори от J.D. Power показва, че над 50% от потребителите никога не са използвали инфотейнмънт системата в своя автомобил в първите три месеца след като са го купили. Повечето хора предпочитат вместо тях да работят със смартфона, предаде BusinessInsider.
Основната причина е, че потребителите възприемат инфотейнмънт системите като иновация, която е трудна за използване. Водачите се чувстват много по-комфортно да работят с добре познати услуги за навигация като Google Maps, докато шофират. Въпреки усилията на водещите производители в автомобилната индустрия тази тенденция ще се запази и през настоящата година. Все пак хората са положително настроени към системите за асистиране и подпомагане на водача.
Проучването на J.D. Power е много интересно и показва, че въпреки иновациите повече от нас продължават да предпочитат мобилните си устройства за достъп до необходимата информация. Това означава, че на този етап смартфоните представляват заместител на инфотейнмънт системите в автомобилите. Дали ситуацията може да се промени е нещо, което тепърва ще видим.
Вижте как изкуствен интелект ще е водещ фактор в пазара на смартфони през 2017г.
Discussion about this post