Дигиталното общество, в което живеем предлага иновации и възможностите, които не бяха достъпни преди години. Технологиите промениха почти всеки аспект от ежедневието, особено в контекста на комуникацията, забавлението и откриването на информация. По този начин най-младите потребители имат достъп до неподозирани възможности да откриват полезни данни онлайн и да се обучават.
Навлизането на мобилни устройства като таблети, синхронизиране на файлов в облачни услуги и работни документи, в които няколко души едновременно добавят данни са само някои от предимства на модерното образование. Ново проучване на Consultancy Accenture разкрива интересни детайли за начина, по който най-младата аудитория черпи познания от света около себе си.
Информацията показва, че представителите на т.нар. „Gen Z“ поколение, които са родени през 90-те години на миналия век получават знания основно от гледане на телевизия и публикации в социални мрежи. По този начин редовните уроци в училище остават на заден план, за сметка на новите технологии.
Въпросите свързани с кариерното развитие се анализират предимно от социалните мрежи (31%), като 29% от младите потребители се допитват по темата до своите родители. Ролята на учителите в този случай също е голяма (24%), информира ZDNet.
Сходна е ситуацията и с други ключови теми, като 27% от анкетираните споделят, че телевизията и филмите са по-полезни за научаване на нови неща, спрямо училището (19%). Забелязва се ръст в проектите с Raspberry Pi, които са важни, тъй като могат да стимулират интереса към развитие в IT сектора.
Дигиталните канали за генериране на информация ще продължат да доминират нагласите на масовия потребител.
Още от Digital: Все повече млади потребители подценяват сигурността на личните си данни в Интернет
Discussion about this post