Инфлуенсърите са изключително активни и все по-находчиви в опитите си да достигнат до по-голяма аудитория. Меta e една от компаниите, осигуряваща най-значителни инвестиции в тази категория. Разработката и поддръжката на някои от най-използваните приложения в световен мащаб е сложен процес, който изисква много ресурси.
Meta изглежда проявяват специален интерес към инфлуенсърите и подготвят специална услуга за техните нужди. Вече са стартирали тестове с платформа, която ще позволи на потребителите да излъчват на живо, да общуват с феновете и да генерират приходи. Въпросният продукт носи името Super, като работата над него започва още в края на 2020г.
Интерактивната платформа за стрийминг ще включва елементи от FaceTime и услуги като Twitch. Все пак компанията ще добави и уникални елементи, за да различава Super от конкуренцията, съобщава BusinessInsider. Не повече от 100 души са имали възможността да тестват услугата извън екипа, който я разработва.
В следващите месеци се очаква повече хора да могат да изпробват услугата. Това е напълно самостоятелен проект извън Facebook и Instagram, който ще е достъпен от браузъра. Компанията търси обратна връзка за откриване на оптималния модел за монетизиране на съдържанието.
Феновете ще плащат за достъп до функциите включени в стрийма, както инфлуенсърите ще запазват 100% от приходите. От Meta са платили между $200 и $3000 за използване на услугата в продължение на 30 минути. Разработката на Super все още е в начална фаза.