Вижте още: Новите хотелски телевизори на Philips
При този тип устройства обновяването на моделите става по-бавно спрямо телевизорите за домашно ползване, но спрямо това което ви показахме миналата година тук в София, сега при новите модели имаме няколко надграждащи елемента. На първо място, дисплеите ни вече разполагат с вградена памет за самостоятелно запаметяване на снимки, тапети и рекламни послания. Най-общо казано сме подобрили функционалността. Тук ви показваме няколко различни размера дисплеи, като ще забележите и разлика в нивото на яркостта им. По-ярките от тях както се и очаква са от по-високият клас. Интересно е, че например този – дори да е изложен под директни слънчеви лъчи, няма да има никакви проблеми с отблясъци.
Изключително подходящ е за външен монтаж, като видимостта на картината не се променя. Имаме и голям тъчскрийн дисплей който по този начин разкрива на използващият го много по-голяма функционалност и огромно приложение, включително и в образователният сектор. И преди Philips е представял професионални тъчскрийн дисплеи, но този вече има 10-точков мултитъч и много добро време за реакция. Всички модели от серията за обществено ползване имат подсилен метален корпус, който ги предпазва от наранявания и атмосферни влияния. 24-часовата непрестанна работа, също не е проблем. Друга новост на която ще акцентирам е интернет свързаността, тя е директна и безжична, като по този начин в група може да се споделя съдържанието на определена страница или специализирано съдържание.
По този начин от разстояние, също както при хотелските ни телевизори, можем да ъпдейтваме, да правим различни настройки или да подбираме общо съдържание за група от дисплеи. Също така, без да има опасност от злонамерено увреждане, към дисплеите могат да се свързват флашки за плейбек на видео и друго съдържание.
Последният дисплей който ще ви покажа е малко по-различен. Той има Ambilight светодиодна подсветка, идентична с тази на телевизорите Philips предназначени за домашна употреба. Разликата с тях обаче се крие във функцията която светлината извършва. Тук тя първо трябва да привлече вниманието на хората, да ги насови към рекламното съдържание което върви на екрана и чак тогава да увеличи размера на възприетото от окото ни както при цивилните телевизори.
Discussion about this post