Микроблогинг платформата се използва от над 200 млн. потребители, но си има своите собствени проблеми. Темата за предимствата и негативните страни на Twitter стана още по-актуална след купуването на компанията от Илон Мъск. Един от основните въпроси след финализирането на сделката е какво ще е бъдещето на Twitter в следващите години.
Новият собственик не е потвърдил официално своите планове, но вече намекна за някои от промените, които можем да очакваме. Подобряването на качеството на съдържанието и отстраняването на автоматизираните бот системи за ъплоуд на постове са само някои от нещата, на които Илон Мъск планира да се фокусира. Някои от водещите служители на Twitter също се очаква да загубят своите позиции.
Увеличаването на приходите се очертава като основният приоритет за компанията. Според данни на Тhe New York Times една от целите е достигане до $26.4 годишни приходи до 2028г. Това е изключително амбициозна задача, тъй като в момента Twitter генерира около $5 млрд. за същия период. Илон Мъск ще трябва да положи много усилия, за да увеличи петкратно тази стойност.
Само преди година 90% от приходите на Twitter идват от рекламна дейност, но новият шеф иска да редуцира тази стойност до 45%. Изчисленията показват, че маркетинговите кампании могат да генерират около $12 годишно в следващите шест години. Въвеждането на платени абонаменти е решение, което може да доведе до допълнителни $10 млрд. до 2028г.
Амбициозната стратегия на Twitter ще е свързана и със значителен ръст в потребителската база. Илон Мъск очаква над 600 млн. профили до 2025г. Тази стойност може да достигне до над 930 млн. през 2028г.