Геймърските компютри винаги са задавали тенденциите в сферата на игрите. Популярността на конзолите само предложи още повече възможности на потребителите. Мобилните устройства се радват на солидни продажби и в този контекст се използват от все повече хора за достъп до игри, особено когато са в движение.
Това е внушителна бизнес възможност за разработчиците, тъй като има повече от 6 млрд. потребители със смартфони в световен мащаб. Пазарни наблюдатели от Newzoo разкриват за интересна промяна в нагласите им, тъй като мобилните игри вече генерират 52% от приходите в цялата индустрия.
По този начин отчитат по-висока печалба от традиционните конзоли и компютри, което само по себе си е доста впечатляващо. Общите приходи в тази категория достигат до над $93 млрд., като мобилните игри се развиват по-добре от конзолите и PC заглавията взети заедно.
Потребителите на таблети са инвестирали $11.7 млрд. за покупка на игри през изминалата година, което е със с 7.3% повече от 2020Г. В същото време смартфоните отчитат $81.5 млрд. или с 8% увеличение от предходната година. Допълнителни данни на анализаторите показват, че Китай, САЩ и Япония са трите най-големи пазари, когато става въпрос за приходи от приложения.
Китайските разработчици на заглавия като Call of Duty и PUBG (Tencent), както и Genshin Impact (Mihoyo) отчитат приходи от над $18 млрд. от западните пазари, което е показателно за популярността на игрите им. Геймърските компютри допринасят за $36.7 млрд., което е минимален спад от 0.8%, докато собствениците на конзоли са инвестирали малко над $50 млрд. за любимите игри.
Още от Digital: Как технологиите променят индустрията на мобилни игри
Discussion about this post