Трудно можем да се сетим за аспект от ежедневието ни, който не е променен драстично от модерните технологии. Все повече учени тестват различни концепции, които позволяват да се справим по-лесно с различни здравословни проблеми. Mojo Vision е името на иновативен стартъп, който вече е инвестирал сериозни средства в разработката на уникална технологията. Благодарение на нея компанията се надява да създаде контактни лещи от ново поколение, които използват добавена реалност.
Mojo Vision вече са готови с първите прототипи на този продукт, който разполага с миниатюрни дисплеи позволяващи да се проектира информация директно пред очите на потребителите. Това е възможно с използването на т.нар. „Invisible Computing“. Създателите на контактните лещи определиха тази концепция като сходна с начина, по който работят нотификациите от смартфоните. Атрактивната технология на Mojo Vision не ограничава вида данни показвани по този начин.
Потребителите биха могли да гледат забавно видео и едновременно да виждат данни за сърдечния ритъм и други показатели на тялото пред очите си. Контактните лещи с AR технология не са много по-големи от конвенционалните, което е важно предимство. От Mojo Vision не искат да превърнат своя продукт в устройство за забавление, а вместо това да помогнат на хората, които страдат от зрителни проблеми. Ще са нужни години преди да можем да купим подобен продукт.
Още от Digital: Учени създадоха контактни лещи, които могат да приближават обекти, когато мигнете два пъти
Discussion about this post