Едно от малкото неща, които все още задържат MySpace на повърхността е фактът, че потребителите им имат лесен достъп до любимите си изпълнители и до музиката, която те правят. Това беше и скритият потенциал на социалната мрежа да започне да печели отново като се превърне в дигитален магазин за музика. Това, обаче, няма да се случи.
Според FastCompany.com, новият изпълнителен директор на компанията Майк Джонс наскоро е обявил, че няма намерение да превръща MySpace във втори iTunes. “Ние не искаме да продаваме музика, а просто да свързваме потребителите с любимите им изпълнители,“ сподели той, слагайки край на надеждите на някои други от компанията, които обмисляха тази промяна.
Специалистите разкритикуваха решението на Джонс, което демонстрира за пореден път, че на социалната мрежа й лиспва адекватна стретегия за развитие. Apple печелят милиарди от продаване на музика като в същото време музикалната им социална мрежа Ping не се справя много добре. Вместо да отстъпят, MySpace можеха да се възползват от факта, че почти всички изпълнители имат профил в тяхната социална мрежа и да го превърнат в основа на един разрастващ се музикален бизнес.
Discussion about this post