Стрийминг услугите набират голяма популярност и вече се превръщат в бизнес за милиарди долари. Все повече потребители ги използват за ежедневен достъп до любимата музика и филмово съдържание. Netflix е една от водещите услуги в тази категория, която е изправена пред редица предизвикателства.
Компанията се сблъска за първи път със спад в броя на потребителите и обяви, че ще ограничи споделянето на пароли. Плановете на Netflix планират и пускането на по-евтин абонаментен план, който възпроизвежда и реклами. В дългосрочен план целата пред стрийминг услугата е да започне отново да увеличава потребителската си база.
Икономическата ситуация и геополитическата несигурност вече накараха някои платформи да увеличат цените за абонамент. По всичко личи, че стратегията на Netflix е различна, тъй като компанията планира да намали стойността на своите планове в редица страни. Специалното предложение на стрийминг услугата ще обхване клиентите им в над 100 държави, включително и България.
Промоционалните оферти ще са различни в отделните региони. Все пак отстъпките ще варират в диапазона между 13% и 60%, съобщава TechCrunch. Според данните по-ниските цени ще засегнат около 10 милиона потребители. Това е 4% от аудиторията на Netflix в глобален мащаб.
По-изгодните абонаменти ще са достъпни за Basic, Standard и Premium плановете. Всяка отстъпка на платформа от ранга на Netflix е добре дошла за потребителите.