Netflix са изправени пред собствени проблеми, които вече придобиват и все по-осезаеми финансови измерения. Видео платформата скоро публикува разочароващи резултати, които разтревожиха анализаторите. Компанията е изправена за първи път в деликатната ситуация, в която губи аудитория. Скоро ви съобщихме, че за първи път в историята си Netflix губи потребители.
В момента услугата се използва от над 220 млн. потребители и загубата на 200 хил. акаунта в рамките на тримесечие не е толкова негативно постижение. Тази цифра, обаче е индикация за много по-дълбок проблем, който тепърва може да вреди и да определи бъдещето на Netflix. Конкуренцията в сегмента на стрийминг услуги е изключителна, особено в контекста на платформи като Disney+, Hulu и ESPN+.
Предстоят промени, които трябва да стабилизират компанията и спада в стойността на акциите им на борсата. Главният изпълнителен директор на Netflix, Тед Сарандос сега потвърди нещо, което анализаторите подозират от известен период от време. Шефът на стрийминг услугата сподели, че вече се експериментира с рекламно съдържание в Netflix.
Интеграцията на реклами може да се превърне в солиден източник на приходи, който дългосрочно да успокои инвеститорите. Netflix планират да пуснат нов безплатен формат, който премахва таксата, но компенсира това предимство с възпроизвеждането на реклами. Наличието на твърде много споделени профили от много потребители е друго препятствие, с което компанията ще опита да се справи, за да бъде по-успешна.