Обновеният дизайн на MySpace засега оправдава вложените усилия, разкрива последното проучване на comScore. През октомври страницата е била посетена от 60 млн. души – доста по-малко от Facebook или Twitter, но и по-добре от месеците преди обновяването на дизайна. Това се харесва на собственика News Corp., който е решил да разгледа няколко нови варианта за бъдещето на популярната страница, съобщи Reuters.
Според информация на информационната агенция, News Corp. обмисля евентуалната продажба на MySpace или сключването на партньорство с друга компания. Машината за слухове веднага определи Yahoo и AOL като потенциални партньори или еднолични собственици на MySpace. Самите компании обаче не коментират темата.
За момента от News Corp. изразяват задоволство от свършената работа по MySpace, като все още очакват социалната мрежа да подобри финансовото си представяне и ще го наблюдават на тримесечен период, а не на годишен както досега. Това ще е и ключовият фактор, който ще реши бъдещето на страницата. За сега обаче не е ясно колко време ще чака News Corp.
Discussion about this post