Nikе са взели решение официално да прекратят пилотна програма, в която си партнираха с Amazon. Toзи проект стартира преди две години и целта му беше да се продава лимитирана серия от продукти на компанията в eCommerce платформата. От Nike потвърдиха информацията и допълниха, че спортната екипировка произведена от тях ще е налична единствено в мрежата на партньорите им от трети страни. Всички тези промени са част от новата маркетингова стратегия на Nike.
На практика решението означава, че компанията спира да доставя и предлага директно своите продукти в Amazon. За в бъдеще това ще бъде възможно единствено от външни търговски партньори на компанията, съобщава SlashGear. Един от най-големите производители на спортна екипировка в света обмисля да използва предимно физически магазини и да осъществи още по-директна връзка със своите клиенти по цял свят. Това ще става с помощта на иновативната платформата Nike Direct.
Някои анализатори изразиха опасения, че други големи производители могат да последват примера на Nike и да прекратят актуалните си споразумения с Amazon. Tрябва да отбележим, че засега няма индикации, че това ще се случи. Няма да е изненадващо, ако Amazon се опитат да привлекат повече производители от трети страни към своята платформа, за да могат да предложат на потребителите достъп до актуалните продукти на Nike в своята мрежа. Информацията увеличи стойността на акциите на Nike.
Oще от Digital: Nike ще представи обувки, които могат да се завързват от смартфона
Discussion about this post