Компанията Saleforce е сключила официално споразумение за придобиването на Clipboard, които притежават онлайн услуга, позволяваща потребителите да запазват части от текст и богато информационно съдържание и да го споделят онлайн. След финализирането на сделката, чиито параметри не са обявени, въпросната услуга се очаква да бъде спряна от новите и собственици. Една от причините за това е желанието на Clipboard да се фокусира върху една единствена платформа в сътрудничеството си с Saleforce, информира infoworld.
Всички разширения за браузъра и приложения на Clipboard се очаква да не бъдат достъпни след настъпването на датата 30 юни. Дотогава потребителите ще могат да се възползват от тях, а личните им данни ще бъдат напълно изтрити от сървърите и седмица след това. Служителите от инженерния и дизайнерския отдел на Clipboard ще се присъединят към екипа на Salesforce в централата на компанията в Сиатъл, САЩ.
Според данните те ще се отчитат за работата си директно пред шефът на Clipboard Гари Флейк, който ще стане вицепрезидент на Salesforce. Всички 140 хил. потребители на компанията ще могат да изтеглят цялото съдържание в профилите си преди настъпването на 30 юни. Цената, на която ще се извърши сделката според неофициалните данни е между $10 и $20 млн. по данни на анализаторите.













Discussion about this post