Samsung назначиха бившия директор в Google и AOL Дейвид Еун, съобщиха от AllThingsDigital.com. Еун, който в Google ръководеше отдела по съдържание, ще бъде отговорен за медийното развитие на южнокорейската компания. Като такъв, той ще заеме поста Вицепрезидент на отдела за устройства, свързани по някакъв начин с медиите.
Към тези устройства се причисляват продуктите на Samsung, които могат да се свързват с Интернет като телевизори, мобилни телефони, таблети и други. Задачата на Еун ще бъде да развие нова глобална медийна стратегия и да осигуря място на компанията на нови пазари. Макар че от Samsung не разкриват каква ще е посоката на тази стратегия, най-вероятно става въпрос за инвестиране или купуване на фирми занимаващи се с дигитални и социални медии.
Това е само една стъпка по пътя към преорганизиране, който Samsung от известно време насам са поели. Сега компанията е разделена на две части – едната част се занимава с дигитални медии и комуникации, а другата – с устройства. Изборът на Еун не е случаен. Той беше един от хората, които успяха да убедят Google да се отдалечат малко от главния си бизнес с търсене, фокусирайки се върху купуване на медийни компании, една от които беше YouTube.
Discussion about this post