Samsung вече определиха смарт телевизорите, OLED дисплеите, 5G мрежите и изкуствения интелект като основни фактори, които могат да генерират бъдещ растеж за компанията. Именно това ще са основните сфери, в които компанията ще инвестира максимални средства извън пазара на смартфони. Samsung отчетоха спад от 4% в годишните приходи, което се дължи на огромната конкуренция и слабите продажби на Galaxy S9.
В контраст с тези цифри Samsung регистрират солидни продажби на телевизори, особено на тези с най-големи размери. В момента компанията генерира около 50% от продажбите в т.нар. „Ultra-Large“ сегмент, които са с големина от над 75 инча. Целта на Samsung е да разширят допълнително влиянието си в тази пазарна ниша и за целта ще предоставят ъпдейт, който осигурява поддръжка за услугата Bixby, информира TechRadar.
По този начин потребителите ще могат много по-лесно да управляват своите телевизори и да стартират съдържание единснтвено с гласови команди. Интеграцията на Bixby е само част от плановете на Samsung да създадат разнообразна екосистема от смарт устройства, които използват този софтуер. Предвидена е и оптимизация за услугата с мобилни плащания Samsung Pay, което ще се превърне в другото предимство на бъдещите им телевизори.
Още от Digital: Samsung Bixby 2.0 ще може да разпознава гласовете на различни потребители
Discussion about this post