Официален говорител на Sony потвърди за желанието на компанията да прекратят ежедневните операции на фабриката си за производство на смартофни в Пекин. Решението не е изненадващо, тъй като е част от мащабната стратегия за редуциране на приходите на японския гигант. Sony продължават да изпитват сериозни проблеми в опита си да се конкурират успешно с другите брандове в глобалния пазара на смартфони.
Именно заради водещ приоритет в стратегията им е да търсят разнообразни начини, с които да оптимизират финансите си в този сегмент, предаде Reuters. Една от най-амбициозните цели пред Sony е да сложат край на негативните тенденции в мобилния си бизнес от последните тримесечия и да го направят печеливш от началото на 2020г. Компанията се очаква да обяви финансови загуби в размер на $863 млн. от мобилния си бизнеса за фискалната 2018г.
Японският производител затваря съоръжението си в китайската столица, но запазва правото си да подписва аутсорсинг договори с други компании. Имената им оставят неизвестни, но е очевидно как Sony полагат много усилия, за да редуцират негативните резултати от конкуренцията в пазара на смартфони през последните месеци. Според информацията компанията е успяла да реализира продажбите на около 6.5 млн. смартфона през 2018г., което означава пазарен дял, който е по-малък от 1%.
Oще от Digital: Най-интересните функции в Sony Xperia 1, Xperia 10 и Xperia 10 Plus
Discussion about this post