Mузикалните услуги се утвърждават като предпочитан избор от собствениците на смартфони. Разнообразният каталог от съдържание и офлайн функциите са само част от предимствата им. Конкуренцията в този сектор е доста ожесточена, но въпреки опитите на Apple все още изостават от Spotify.
Стрийминг платформата продължава да отчита солидно представяне и да привлича нови потребители. Най-популярната услуга за слушане на музика, когато сме в движение сега се похвали с поредното си постижение. Spotify са увеличили своята потребителска база от премиум акаунти до впечатляващите 205 млн., информира TheVerge.
Taзи цифра очертав 14% ръст в платените профили в рамките на календарната година. Още по-впечатляващото е, че така Spotify се превръща в първата стрийминг услуга за музика, която има над 200 млн. премиум потребители. Информацията разкрива още рекорден ръст на тримесечна база на нови профили, които достигат до 33 млн. през Q4 2022.
Компанията изрази задоволство от актуалните резултати и остава оптимистична за предстоящите тримесечия. Положителните новини се появяват дни след като Spotify редуцираха броя на своите служители с 6% или 600 души.
Активната месечна база на услугата вече достига до 489 млн., което е солиден ръст от 20%. Финансовото състояние на Spotify остава стабилно, въпреки оперативната загуба от €231 млн. за тримесечието. В заключение ще отбележим, че годишната печалба от всеки премиум профил е около €4.55.