Въпреки изключителната конкуренция Spotify продължава да е водещ избор на стрийминг услуга за музика. Популярността на платформата достига най-високите си стойности, благодарение на впечатляващо тримесечие. Официалният блог на Spotify разкрива, че активната им потребителска база е достигнала до 515 млн. души през Q1 2023.
По този начин услугата може да се похвали с 22% ръст в регистрираните профили на годишна база. Данните показват, че Spotify разширява влиянието си сред всички възрастови групи и навлиза в повече пазари. Увеличението обхваща и премиум акаунтите, които вече достигат до 210 млн. Това е ръст от 15%, спрямо първото тримесечие на 2022г.
Най-значимо е увеличението на потребители в Европа или Латинска Америка. Публикуваната информация разкрива още, че приходите за Q1 са в размер на €3 млн. Така компанията регистрира стабилен ръст от 14%, информира BGR.
Шефът на Spotify, Даниел Ек сподели, че това е най-доброто тримесечие от излизането им на борсата преди пет години. В същото време Q1 е второто най-силно тримесечие в привличането на нови потребители в историята на услугата досега. Финансовите резултати се появяват около месец след като Spotify представиха ново приложение за смартфони.
Oбновеният дизайн ще подобрява цялостното изживяване с бърз достъп до музика, подкасти и аудио книги. Любопитно подобрение е, включването на “Smart Shuffle” бутон. Амбициозните цели на компанията са да продължат със солидното представяне и през останалите тримесечие на 2023г.