StumbleUpon е един от най-успешните продукти за търсене на информация в Интернет, съобразена с личните ни интереси. Напоследък около тях, обаче, беше доста тихо. Нищо чудно този временне застой да е провокирал създателите на услугата да я поосвежат малко броени седмици преди началото на новата година.
AllThingsDigital.com съобщиха, че отскоро сайтът си има нов външен вид, включващ ново лого, нова цветова гама, както и нова функция – така наречената Explore Box, която представлява нещо като интегрирана търсачка, която досега беше достъпна само в бета версия. Освен това, сайтът наскоро се е сдобил с още 250 партньора, чиято задача е да доставят съдържание на милионите му потребители.
Разликата в тези партньори, обаче, е че техните сайтове ще могат да се следват подобно на блогове или акаунти в Twitter. Сред по-интересните имена са Yelp, Vanity Fair, както и известни лица като актьорът Джим Кери, атлетите Мариано Ривера и Пол Пиърс и други. Като изключим тези козметични промени, обаче, сайтът си остава съвсем същият.
Discussion about this post