Telegram е приложение за комуникация, коeто успя да разшири значително влиянието си от началото на пандемията. Въвеждането на нови правила в WhatsApp в началото на годината също принуди доста хора да преминат към заглавието, което акцентира специално върху сигурността. Само за един ден 70 млн. нови потребители инсталираха Telegram и в момента това е едно от най-популярните приложения за смартфони.
Създателите на Telegram са доста активни във въвеждането на нови функционалности и не разчитат на проблемите на конкурентни платформи. Така например ви съобщихме, че приложението вече поддържа групови видео разговори до 1000 потребители. Създателят на Telegram, Павел Дуров работи и над методи, с които да монетизира популярността на своя софтуер.
Увеличаващият се трафик и разходите за поддръжка на сървърите са причината да се интегрира нова система за реклами. Публикация в официалния блог на Telegram слага началото на нова ера в развитието на приложението с Telegram Ad Platform.
Както името подсказва това е рекламна платформа, която ще позволи на организации и потребителите да разпространяват спонсорирани съобщения в Telegram. Първата особеност на Ad Platform в приложението е, че ще позволи разпространението на рекламно съдържание единствено в публичните канали с повече от 1000 последователи.
Това означава, че няма да има промяна за вашите чатове и групови разговори. Възпроизвеждането на реклами няма да е свързано с генерирането и запазването на лична информация за потребителите. Telegram няма да пренасочва към външни уеб сайтове, а поведението ни след кликване на реклама няма да бъде анализирано.
Сигурността ще остане приоритет за приложението, както досега и след интеграцията на рекламната платформа.
Още от Digital: Приложението Telegram вече е изтегленo над 1 млрд. пъти
Discussion about this post