Преди Интернет, репутацията на хотелите се градеше от издатели на вестници и списания. Сега, силата е в ръцете на самите гости на хотела, благодарение на сайтове като TripAdvisor. Сайтът, който бе създаден преди 10 години, вече съдържа над 35млн. позитивни и негативни впечатления от хотели по цял свят. Според BBC.co.uk, същият уеб сайт е и най-големият трън в очите на собствениците на тези хотели.
TripAdvisor привлича 40млн. посетители месечно в около 21 страни и се е превърнал в задължителна спирка за всички туристи преди отпътуването им към желаната дестинация. Наскоро, обаче, стана ясно, че заради многото негативни критики на потребителите на сайта, около 700 хотела се канят да съдят собствениците на сайта. Те вече са били принудени да изтрият няколко особено критични коментари.
Въпреки недоволството на собствениците на хотели, специалистите смятат, че подобни сайтове действат градивно върху туристическата индустрия. Собствениците на хотели се учат да подобряват своите услуги въз основа на реакцията на своите клиенти. В подобни сайтове можете да видите критики и към най-скъпите и световноизвестни хотели. Все пак, напомнят експертите, не бива да вярваме на 100% на това, което четем от коментарите на тези бивши клиенти. Най-добрият начин да се уверим в нещо е просто да го пробваме.
Discussion about this post