Илон Мъск е уверен, че може да разработи допълнителни източници на приходи, с които да монетизира Twitter. Той многократно е изразявал мнение, че рекламите не са достатъчни за поддържане и развитие на платформата. Въвеждането на нови цени в Twitter Blue напоследък е широко дискутирана тема в технологичната индустрия.
Ако се интересувате от премиум версията на Twitter е добре да знаете, че ще струва различно, съобразно устройството. Така например Twitter Blue абонамента ще е наличен за $7, когато направите покупката от уеб сайта. Собствениците на iPhone ще се наложи да платят повече, тъй като цената за тях ще бъде $11, съобщава TechCrunch.
Решението е провокирано от 30% такса, която Apple изисква от разработчиците. Само преди дни Илон Мъск публично изрази недоволство от тази политика на компанията. Въпреки недоволството Apple нямат никакво намерение да променят правилата.
Twitter Blue включва синя значка за верификация, два пъти по-малко реклами, възможност за публикуване на по-дълги видеоклипове и достъп до нови функции. Вече разбрахме, че ще има още два цвята за удостоверяване на акаунтите. Златният нюанс ще обозначава компаниите, а сивото ще се използва правителства.
Премиерата на обновения Twitter Blue бе отложена няколко пъти, като скоро ще разберем дали потребителите са склонни да плащат по $11 от iPhone.