Twitter измисли нов начин да повиши приходите си от желанието на потребителите да добавят нови акаунти към списъка с последователи. Mashable разкри, че микроблогът планира да обяви пускането на новата услуга „Спонсорирани акаунти“. Тя ще използва успеха на функцията, препоръчваща да следвате нови потребители.
Идеята е семпла – компаниите и потребителите, които искат да разполагат с по-равен шанс от останалите, ще могат да си платят за това. В замяна, техните акаунти ще се появяват на челните места в препоръките на Twitter. Разбира се ще се запази разпределянето по интереси и така потребител, интересуващ се от компютри, няма да получава предложения да следва производители на обувки например.
За момента Twitter не разкрива допълнителни детайли около новата си услуга. Очаква се тя да бъде обявена официално тази седмица, като вероятно едновременно с това ще стартира и на сайта.
Discussion about this post