По всичко изглежда, че опитите на Twitter да се включи в рекламния бизнес удрят на камък. Още един знак, че рекламните планове на компанията все още са в суров работен вариант, е това, че тя планира да спре така наречените Promoted Tweets. Това са първите рекламни единици, представени миналата година. Новината коментира Allthingsd.
Вместо това, на рекламодателите се казва, че ако искат да купят Promoted Tweets реклами, създадени за вътрешния поток на потребителите, трябва да купят също или Promoted Trends, или Promoted Accounts предложенията. Това най-вероятно е временна мярка, но илюстрира защо рекламните продукти на Twitter са още в експериментална фаза. Promoted Tweets бяха създадени първоначално като подобие на Google’s Ad Words и бяха вързани с ключови думи за търсене. Рекламите, които сами по себе си са публикации, се показват като резултати от търсенето, заедно с неспонсорираните публикации.
Проблемът е, че търсачката на Twitter далеч не работи като тази на Google. Много от изискванията в нея, за които Twitter се хвалеше в миналото, са просто автоматично обновяващи се колони в приложенията като Tweetdeck. Накратко Twitter няма достатъчно инвентар за търсене, с който да се използват специфичните условия за Promoted Tweets. Според рекламодателите приложението е мощно, но неефективно за момента.
Discussion about this post