Макар постоянно да се отправят критики към Twitter, че не може да намери начин да излезе на печалба и не е определил ориентацията си, от микроблога са на различно мнение. По време на официалната си пресконференция на Mobile World Congress Twitter обяви: „Ние спасяваме телевизията“, предаде CNN.
Дик Костоло, CEO на Twitter, допълни, че именно потребителите на микроблога превръщат гледането на телевизия в удоволствие и, че благодарение на платформата, събитията по телевизията, например спортна игра, се превръщат в мащабни социални събития. Потребителите обожават да използват Twitter, за да коментират и споделят случващото се на екрана. Така те са по-мотивирани и да гледат телевизия.
Костоло обаче не уточни как и дали изобщо Twitter планира да монетизира това предимство. Той допълни, че все повече потребители започват да използват микроблога от своите мобилни устройства. Близо 40% от тях се свързват с Twitter само по този начин, а 50% използват по няколко варианта.
Discussion about this post