Шефката на Yahoo Мариса Майер планира да стартира нов интересен проект, който да доведе до допълнително увеличение на приходите и. Плановете на интернет компанията предвиждат да привлекат към собствена видео услуга най-талантливите изпълнители, които днес са популярни в YouTube. Стратегията на Yahoo е базирана изцяло на идеята тя да им предложи възможност за по-висока печалба от реклами на клиповете им, в сравнение с платформата на Google, информира Pocket-Lint.
Трябва да отбележим, че новата услуга на компанията има за цел да провокира интереса на най-атрактивните изпълнителни в YouTube, а не да се конкурира с нея по броя видео материали, които ъплоудваме. В последните месеци много автори изразиха недоволство от системата на видео платформата на Google, тъй като са на мнение, че биха могли да генерират много по-високи приходи, за своя трафик. Yahoo се стреми да привлече именно тях към новия си проект и също така планира да им позволи да рекламират себе си в своята начална страница.
Нейни представители вече са се свързали с някои от най-популярните, гледани и интересни изпълнителни, за да им разкрият повече детайли за плановете си. Според данните на някои анализатори Yahoo също така обмислят варианта дали да не придобият други видео услуги в интернет, като например Vimeo, за да засилят присъствието си в този сегмент. Все още не знаем колко време ще отнеме на компанията, за да ни позволят да работим с новия и атрактивен проект.
Discussion about this post