Преди няколко години органите на реда забраниха на Yahoo да постигне договорка с Google, съгласно която да предоставя реклами в своята официална страница. В последните месеци шефката на компанията, Мариса Майер положи много усили да успее да включи своята търсачка в продукти на други брандове, като браузъра Моzilla Firefox и Java софтуера на Oracle. Сега разбираме, че Yahoo и Google все пак са на прага да сключат интересно партньорство, предаде NYTimes.
Идеята на сделката им е Yahoo да използват някои от алгоритмите на своят конкурент, а също и рекламите му в своята търсачка. Данните за това сътрудничество бяха потвърдени още от Google, а също и от SEO Book уеб сайта, който помага на различни услуги да подобрят позицията си при търсенето на потребителите в интернет. Припомняме ви, че Yahoo получи правото да използва други търсещи машини през април, когато промени параметрите на дългогодишното си споразумение с Microsoft.
Съгласно тях компанията има правото да използва собствена технология в обработването на 49% от заявките на своите потребители. По този начин Yahoo ще се опитат едновременно да използват Google и Microsoft, за да разширят влиянието си в тази сфера и респективно да увеличат приходите си от реклами. Ще е интересно да разберем конкретните детайли за сделката между двете компании и колко време тя планира да използва алгоритмите и маркетинговите послания на Google в търсачката си.
Вижте мобилната реклама ще има ключова роля за бъдещето на Yahoo
Discussion about this post