Yahoo изпитват проблеми в технологичната индустрия въпреки, че през последните месеци представиха много нови продукти и промениха изцяло дизайна на популярните си услуги. Финансовите резултати от последното тримесечие не постигнаха очакванията на анализаторите, което пък доведе до спад в нейните акции на борсата. Сега от Yahoo публикуваха интересна информация, която има потенциала да зарадва някои от тях, а също и нейните потребители, предаде TechCruch.
Данните разкриват, че главният изпълнителен директор, Мариса Майер е успяла да сключи споразумение с Google, като неговата продължителност е три години. По този начин Yahoo ще използва нейните алгоритми за търсене, за да улесни потребителите в откриването на информация в интернет, което важи както за уеб версията, така и за мобилните приложения на компанията. Трябва да отбележим също, че това не слага край на партньортството между Yahoo и Microsoft в тази сфера, а просто го допълва.
Основният мотив зад това интересно решение е не само идеята по-бързо да откриваме желаното от нас съдържание от нейната официална страница, но също и приходите от реклама. Yahoo се надяват да извлекат максимална полза за себе си от факта, че вече все повече потребители използват своите смартфони и таблети, за да сърфират в интернет. Ще е много интересно да видим дали това споразумени ще допринесе в положителен план за популярността на компанията, а също и кака тя ще използва едновременно технологиите на Microsoft и Google в своята търсачка.
Вижте Yahoo вече ще показват реклами на Google в търсачката си
Discussion about this post