Колко често оставяте съобщения на гласовата поща на своите мобилни контакти? Проучванията показват, че като цяло гласовите услуги вече са много по-непопулярни от SMS-ите и особено от социалните мрежи. Не на такова мнение, обаче, е Тейлър Болман – изпълнителен директор на социалната мрежа Yiip.
Според Mashable, ако Twitter имаше глас, щеше да се нарича Yiip. И действително, в тази нова социална мрежа потребителите публикуват кратки съобщения, които, за разлика от тези в Twitter, обаче, са гласови. Публичните съобщения могат да са само до 10 секунди дълги, докато продължителността на личните съобщения достига до 25 секунди.
Подобно на Instagram, Yiip позволява да добавяме артистичен елемент към публикациите си. В този случай става въпрос за звукови ефекти или за добавяне на снимки към кратките записи. Според Болман, гласовите съобщения имат предимство и пред текстовите, и пред видеоклиповете. Те са по-емоционални и изразителни от първите и по-лесни за създаване от вторите.
Discussion about this post