Споделянето на кратки видео клипове продължава да привлича потребители. TikTok поставиха началото на трендове, които обхванаха и редица конкурентни приложения. Google също влагат внушителни средства и усилия, за да се възползват от интереса към този формат. Това е причината вече да има секция за кратки клипове в YouTube.
Teхнологичният гигант вече обяви плановете си да стартира програма за споделяне на рекламните приходи с авторите. По този начин Google се надяват да провокират повече хора да използват активно YouTube Shorts. Качеството на съдържанието е от изключително значение за конкуренцията с TikTok.
Дългоочакваната програма за споделяне на рекламните приходи ще е достъпна от 1 февруари, информира Engadget. Вече се разпространява и актуализирана декларация на Partner Program, която е провокирана от промените в YouTube Shorts.. Toва означава, че от следващия месец авторите на съдържание ще могат да получават част от рекламните приходи от гледаемостта на своите клипове.
Google ще предостави достатъчно време за одобрение на новите правила в програмата за партньори. Този срок ще изтече на 10 юли. Успоредно с това се въвеждат и нови модули за монетизация на съдържанието на YouTube Shorts за максимална гъвкавост. Авторите на съдържание с повече от 1000 абонати и над 10 млн. гледания за период от 90 дни могат да станат част от Partner Program.
Последната стъпка е да приемат новия “Shorts Monetization Module” в приложението.