Конкуренцията при стрийминг услугите предоставя разнообразен избор на потребителите, независимо от устройството, което използват. Модерните платформи като Netflix, HBO Max, Amazon Prime и Disney Plus предлагат изобилие от атрактивно съдържание. Смартфоните промениха изцяло достъпа до мултимедия, филми и телевизионни предавания.
YouTube продължава да е водеща услуга за видео сред всички възрастови групи на собствениците на мобилни устройства. Google изглежда ще предприемат необичаен ход, с който ще улеснят потребителите при преминаването към алтернативни услуги за стрийминг. Според данни на The Wall Street Journal можем да очакваме нов панел в YouТube за абониране към стрийминг услуги от самото приложение.
Компанията разработва функцията вече 18 месеца и е готова за официална премиера, която вероятно ще бъде през есента. Все още не е потвърден списъка с конкурентни услуги, които ще са достъпни в новата секция на YouTube.
Потребителите на YouTube TV могат да избират между платформи като HBO, Showtime, Starz и др. Moжем да очакваме подобни предложения и от новата функция на приложението. Официалните данни разкриват, че YouTube има повече от 2.6 млрд. активни потребители, които представляват внушителна бизнес възможност.
Приложението е предварително инсталирано на множество Android смартфони, което улеснява значително достъпа до YouTube. Рекламодателите инвестират сериозни средства, а Google продължават да работят, за да ни накарат да прекарваме повече време в своите профили.