Кратките видео клипове са водещо средство за забавление за тийнейджърите. TikTok e най-разпознаваемият символ на тази тенденция. Солидните приходи, които генерира приложението принуждават все повече онлайн платформи да предлагат сходни функционалности. Както името подсказва YouTube Shorts e закономерният отговор на Google предизвикан от успеха на TikTok.
Секцията за кратки видео клипове се утвърждава като основен приоритет за Google, тъй като предлага добри възможности за генериране на приходи. Най-вероятно сте забелязали селекцията от Shorts, която алгоритмите препоръчват в началната страница на YouTube. Привличането на повече инфлуенсъри, особено най-големите от тях ще е ключово за бъдещия успех.
Ако използвате YouTube Shorts е добре да сте информирани за голяма промяна, която подготвят от Google. Нов ъпдейт на платформата включва Watermarking функция, поставяща водни знаци на клиповете, съобщава TechCrunch. Това означава, че при споделяне на клипове в конкурентни услуги като TikTok или Facebook самите клипове ще се показва с логото на YouTube Shorts.
Разпространението на ъпдейта вече започна и до няколко седмици ще е наличен за всички съвместими компютри. Следващата стъпка е интеграция за мобилните платформи, която е планирана за следващите месеци. В заключение ще уточним, че тази практика от години отличава съдържанието хоствано в TikTok.