Ако не обичате да използвате YouTube на смартфона най-вероятната причина за това са досадните видео реклами, които не могат да се прекъснат. Google вече показват 30-секундни маркетингови клипове в съдържанието, което гледаме. Те са твърде дълги и не се харесват от потребителите и компанията изглежда се е вслушала в негативното мнение към този рекламен формат. Google потвърдиха официално, че тези 30-секундни видео реклами няма да се показват в профилите ни до края на годината, предаде SlashGear.
Kомпанията ще се фокусира върху други формати, които се възприемат позитивно, както от потребителите така и от рекламодателите. Новата промяна ще влезне в сила от началото на следващата година, когато вече ще можем да спираме 30-секундни реклами и да продължим да гледаме любимите си клипове. Google планират да се фокусират предимно към кратките рекламни клипове, които са много по-успешни и генерират повече приходи. Добър пример в това отношение са 6-секундните реклами Bumper Ads в YouTube.
Премахването на 30-секундните реклами цели да накара потребителите да прекарват повече време в YouTube профилите си, вместо да използваме конкурентни платформи като Facebook. Все пак Google си запазват правото да експериментират с нови рекламни формати, за да печелят от активността ни във видео услугата. За нас потребителите е добре да разберем, че компанията обръща внимание на желанията ни да не виждаме дългите досадни реклами в YouTube.
Вижте как мобилните реклами и YouTube са най-доходоносните бизнеси на Alphabet
Discussion about this post