Вероятно сте обърнали внимание на факта, че най-популярната видео платформа в интернет напоследък ни показва все повече реклами, докато сърфираме за интересно съдържание в нея. В момента всеки от нас трябва да изчака в продължение на поне пет секунди, за да натисне бутона „Skip“, с който да пропусне подобно съобщение и да стартира своето видео. Google изглежда, че не са доволни от резултатите и вече работят над нов рекламен формат, който се казва Bumper Ads, информира TheNextWeb.
За разлика от сегашните маркетингови послания, които виждаме на смартфона, докато пътуваме те ще бъдат продължителност от едва шест секунди вместо сегашните между 15 секунди и една минута. Трябва да отбележим, обаче, че засега потребителите няма да разполагат с възможността да ги пропускат и ще се наложи да изгледат цялото съдържание преди да пуснат клипа, който искат да гледат. Според официалните данни маркетинговите партньори на YouTube ще могат да започнат да се възползват от този формат още през следващия месец, което означава, че до няколко седмици ще започнем да виждаме повече Bumper Ads в YouTube.
Премиерата на този рекламен формат има за цел а увеличи приходите от реклама на видео платформата предимно сред мобилните устройства, които генерират все по-голям трафик в нея. Първоначалните тестове на Bumper Ads са доста успешни и към тях вече са проявили интерес няколко големи компании като Audi Germany и Atlantic Records и много скоро ще са част от профилите ни в YouTube. Ще е интересно да видим колко време ще отнеме да открием начин как да пропускаме тези нови 6-секундни маркетингови послания във видео услугата.
Вижте как да слушаме музика от YouTube при заключен дисплей на смартфона
Discussion about this post