Компанията Zynga доминира на пазара на социални игри като притежава три от четирите най-популярни заглавия във Facebook. Вицепрезидентът, Марк Скагс, разкри тайната на успеха на компанията тази седмица и даде няколко съвета на стотиците разработчици на игри присъстващи на презентацията му, предаде AllThingsDigital.com.
Продуктите на Zynga в момента се радват на невероятна популярност като само през първите 30 месеца от появата си FarmVille отчете 1 млн. играчи, а CityVille цели 14 млн. потребители. Компанията се справя отлично впредвид търсенето на пазара, което в момента е ориентирано към социалните структури.
Марк Скагс даде няколко безплатни съвета за изграждането на успешен продукт като първото и основно правило според него е ученето от по-големите в бранша. Универсалният закон да се учиш от по-добрите важи и тук с пълна сила. Според Скагс идеята за революционно откритие в сферата на социалните игри може да донесе невероятен успех, но в същото време може и да не се приеме добре от публиката. Затова, според вицепрезидентът на Zynga формулата за печалба започва винаги с подражаването на печелившите вече компании.
В началото FarmVille се играеше предимно от майки и възрастни, които разполагат с много свободно време. Сега обаче с новият продукт CityVille Zynga получи почти еднаква популярност в няколко страни по света. Това означава, че публиката е разнородна и разработчиците трябва да се стремят да представят универсален продукт за всички възрасти.
Допълнително една социална игра печели и от скоростта, с която се изпълняват операциите в нея. Тъй като тези заглавия са предназначени единствено за онлайн пространството, потребителите изискват висока скорост и качество на игра. Не на последно място остава и съотношението количество:качество. Според Скагс едно социално приложение не може да разчита единствено на големият си обем, а трябва да бъде представено по най-забавния начин. Все пак за какво друго служат игрите, освен за забавление?
Discussion about this post