Вече ви информирахме какви алтернативни имаме, след като Google Chrome спре софтуера за блокиране на реклами. Това решение предизвика сериозни дискусии в интернет относно бъдещето и популярността на браузъра сред потребителите. Спирането на поддръжката на софтуер за блокиране на реклами може да откаже доста хора от използването на Google Chrome. Maлко известен факт е, че още няколко уеб браузъра споделят същия изходен код и сред тях са Opera, Vivaldi и Brave.
Разработчиците им сега потвърдиха, че нямат намерение да следват стратегията на Google и да блокират програмите за спиране на реклами. Това означава, че Opera, Vivaldi и Brave ще продължат да използват уеб технологиите на Google Chrome, но няма да интегрират системата, която въвежда компанията с т.нар. „Manifest V3“. Всъщост това е пакет от регулации, които стандартизират начина, по който работят разширенията в Google Chrome, особено в сферата на рекламите в интернет, предаде ZDNet.
По този начин потребителите, които сега използват Google Chrome могат да изпробват като алтернативни варианти Opera, Vivaldi и Brave. Предимствата им са, че имат сходен интерфейс и работят по идентичен начин с популярния браузър. Разбира се другият сериозен кандидат е Моzilla Firefox, което означава, че разполагате с разнообразен избор, ако търсите заместник на Google Chrome след като блокират програмите за спиране на рекламите.
Още от Digital: Алгоритмите на Google стават все по-добри в откриването на неподходящи реклами
Discussion about this post