BlackBerry бяха едно от първите имена, които ни идваха наум щом чуехме думата „смартфон”, но от доста време насам компанията представлява само сянка на предишната си слава. Пред изданието Business Insider, обаче, Главният изпълнителен директор на канадската компания Джон Чен е изразил надежда, че едноименната линия смартфони ще възвърне лидерската си позиция на пазара.
Според Чен BlackBerry все още държат един коз – сигурността. „Мога да направя iPhone много по-сигурен, но не мога да го направя толкова сигурен, колкото едно BlackBerry устройство,” казва Чен пред изданието. Той допълва, че компанията му все още има сериозни клиенти, които нямат намерение да се откажат от смартфоните й точно заради елемента на сигурност на данните. Един от тези клиенти е американската армия.
Пред BusinessInsider Чен намеква, че BlackBerry са развили нова стратегия с цел „стабилизиране на приходите”, но не става ясно точно какъв е планът им. Изглежда, че канадците ще се опитат да надграждат малкия дял от пазара, който имат в момента, развивайки още повече функциите за сигурност в телефоните си. DigitalTrends, освен това, са на мнение, че компанията ще продължава да ни изненадва с телефони с малко по-разчупени форми от рода на BlackBerry Passport.
Discussion about this post