Instagram стартира като приложение за фотография, но опцията за споделяне на видео в него се радва на изключителна подробност като ръста в гледаемостта отбеляза ръст от 40% за последните шест месеца. Съвсем закономерно е следващата стъпка на създателите му е да се опитат да станат по-атрактивни за авторите на съдържание и рекламодателите и да ги отмъкнат от другите конкурентни платформи като Vine и YouTube. В момента потребителската база на Instagram наброява над 400 млн. души и от компанията смятат, че те крият сериозен потенциал да разширят бизнеса на приложението.
Именно това е и едно от най-силните оръжия на приложението да се превърна в по-атрактивна видео платформа в интернет и сега обявиха, че в следващите седмици ще представят нова интересна функционалност, информира TechCrunch. Благодарение на нея вече ще виждаме брояч за гледанията на видео клиповете в Instagram и също, както при Facebook преглеждане на даден клип в продължение на три секунди ще се брои за гледане. Основната идея на компанията е да привлече вниманието на рекламодателите и дори да разшири влиянието си в телевизионни предавания и шоута.
Новата функция в приложението ще показва не само броя на гледанията на дадено видео, но също и този на коментарите и харесванията, което ще подобри и обратната връзка с потребителите. Според данните тя ще е част от следващия ъпдейт на мобилните приложения на Instagram за Android OS и iOS, която е с номер 7.16 и до седмици ще започне да се разпространява до всички в глобален мащаб. В заключение ще отбележим, че разработчиците му смятат да инвестират сериозни средства да привлекат към своята платформа другите популярни звезди, които се радват на голям успех в YouTube и Vine.
Вижте вече може да се логваме едновременно с няколко различни акаунта в Instagram
Discussion about this post