Аdidas продължава да е един от най-популярните и обичани брандове за спортна екипировка в глобален мащаб. Компанията сега официално обяви, че разработва ново мобилно приложение с името Photo Print, което се очаква да е достъпно през август. Заглавието ще е оптимизирано за двете най-големи мобилни платформи: Android OS и iOS и ще ни позволи да персонализираме спорните обувки с логото на Adidas, коментира ТеchSpot.
Благодарение на него потребителите ще могат да използват изображения от Instagram и да ги отпечатват върху новите си маратонки и кецове на компанията. Първоначално тази опция ще е достъпна за моделите от серията ZX Flus, но ако проекта пожъне успех вероятно тази функция ще бъде включена и към други обувки на Adidas. Концепцията на компанията е да използва популярността на Instagram, за да привлече вниманието на повече потребители към приложението.
Nike също предлагат подобна опция на потребителите си, които могат да персонализират своите обувки директно от компютъра си. В момента стандартните версии на ZX Flux се продават на пазара на цена от €65, а добавянето на снимки от Instagram към тях се очаква да я увеличи до около €140. Ще е интересно да видим дали тази инициатива на Adidas ще постигне успеха, който компанията очаква от нея.
Discussion about this post