YouTube бе първата водеща платформа, която позволи на потребителите да стриймват на живо и това стана факт през 2012г. Само година по-късно всички канали в услугата предлагаха тази функционалност, чрез Google Hangouts. Moбилното приложение на YouTube започна да предлага тази възможност през миналата година, но това доведе до качването на много повече клипове, които се излъчват на живо. Facebook също обръщат специално внимание на тази функционалност и вече инвестираха над $50 млн., за да стимулират ъплоудването на повече подобно видео.
Възможността да гледаме на живо стрийминг на любими актьори и знаменитости директно от своя смартфон е вълнуваща за много потребители. Разбира се има случаи, в които излъчването на клип в реално време няма да допадне на някои от нас, което е причината засега Facebook и Google да инвестират предимно в рекламни компании и достоверни източници за излъчват на живо клипове, предаде VentureBeat. Постепенно този формат се превръща във все по-сериозен конкурент на традиционните стрийминг услуги и дори на телевизионните предавания.
Най-голяма роля в този процес имат Facebook, тъй като те инвестират сериозни средства в създаването на такова видео съдържание. Oт своя страна подобни проекти имат потенциала да превърнат социалната мрежа в основен конкурент на традиционните телевизионни канали. Aнгажирането на повече знаменитости и известни личности само могат да помогнат на компанията в постигането на тази цел. Непрестанният достъп до интернет от компютри и смартфони е точно това, което може да превърне стриймването на видео в следващия голям източник на информация за всички нас.
Вижте как вече можем да излъчваме на живо във Facebook от компютъра си
Discussion about this post