Вече ви информирахме, че за първи път Apple започват да продават реновирани смартфони. Нова информация в интернет от гаранционно ръководство на компанията разкрива как тя определя кои модели iPhone отговарят на условията за ремонт. Сред повредите, които Apple покрива като част от гаранционното си обслужване са неща като пикселна аномалия, неправилно поставяне на FaceTime камерата или единична пукнатина на предното стъкло без точка на удара. Гаранцията обхваща също попадането на прах или други подобни частици под дисплея.
Самият документ се казва Visual/Mechanical Inspection Guide (VMI) и е свързан със смартфони като iPhone 6, iPhone 6S Plus, iPhone 7 и iPhone 7 Plus, съобщава TheVerge. Добре е да знаете, че повреди като множество пукнатини в стъкленото покритие, екстремни износвания и деформирани LCD диоди се категоризират като извънгаранционно обслужване. В случая компанията търси доказателства за умишлена повреда или опити за самостоятелно отваряне и ремонт на устройствата.
Смяната на батерията също слага край на гаранцията. От компанията все пак уточниха, че Apple Care+ могат да бъдат покрити при т.нар. „катастрофални щети“ на смартфона. В този случай те могат да получат помощ при два отделни случая на щети, които са резултат от инцидент. Цената за повреден дисплей е $29 и може да достигне до $99 за друга повреда. Специална секция в документа описва какви действия да се предприемат при навлизането на вода в някои от портовете и как да бъдат подменени от техническите специалисти на Apple.
Discussion about this post