Докато сърфираме в мрежата на всички ни се е случвало да попаднем на място, което ни притеснява и бързо го напускаме, за да се предпазим от неприятности. Тези притеснения може да се появят в нас, когато сме попаднали на уебсайт, чието съдържание изглежда неясно или притеснително.
Други случаи, които събуждат неприятни усещания са в случаите, когато посещаваме онлайн магазин, но пълномощията му за сигурност не изглеждат легитимни. Каквато и да е причината за това, резултатът винаги е един и същ – бързо напускане на този сайт.
Ако имате сайт обаче, това е последното нещо, което искате да се случи с неговите посетители, нали? От Tech Radar предлагат на вниманието ни защо хората нямат доверие на интернет сайтовете, напускат ги бързо и повече не се връщат.
От медията ще ни дадат и няколко съвета за това как да подобрите надеждността на вашия сайт, така че вашите уеб посетителите да останат по-дълго на него.
1. Непрофесионален дизайн
Ако дизайнът на вашия сайт е лош, клиентите няма да ви имат доверие. Те трябва да имат положително първо впечатление от вашия сайт, за да го посещават отново и отново. Скучният дизайн или лошата четливост няма да убедят посетителите да останат на вашия сайт. Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да подобрите дизайна на сайта си:
– Професионални изображения – използвайте снимки, които са уникални за вашия бизнес, но са с добро качество и изглеждат професионално.
– Добър избор на цветове – нищо не изглежда по-зле от шарен сайт, където цветовете не са подбирани професионално. Такива сайтове изглеждат грозни и имат отрицателен ефект върху това как потребителите възприемат вашата марка.
– Разбираем шрифт – вашия сайт трябва да може да се чете леко. За целта използвайте заглавия, подзаглавия, булети и номерирани списъци, за да разбият блоковете от текст.
2. Убедете клиентите си, че може да ви вярват
В писмена форма се опитайте да убедите клиентите си, че компанията ви е сигурна, а също така дайте линк към друга страница, която обяснява повече за практиките ви за гарантиране на сигурността и неприкосновеността на личния живот на потребителите. Това е фантастично и наистина помага да се изгради доверие.
3. Информация за контакт
Данните за връзка с вас се добавят толкова лесно и бързо, че няма логика да бягате от това. А тази информация ще изгради доверие към вас в клиентите ви. Вашите клиенти трябва да могат лесно да намират начин да се свържат с вас. Не ги карайте сами да търсят тази важна информация чрез интернет търсачки и по други начини. Защото това ще ги накара да си мислят, че вашия бизнес е сенчест или не искате потребителите да се свързват с вас и двете причини са вредни за изграждане на доверие.
4. Нека трета страна потвърди надеждността на вашия сайт
И накрая, един чудесен начин да се изгради доверие е чрез използване на потвърждения от трети страни. Ето някои примери за потвърждения от трети страни, които бихте могли да включват на вашия сайт: публикации в пресата, мнения на клиенти, награди и признания от експерти от индустрията.
Discussion about this post