Все повече големи имена от света на модата започват да провеждат рекламни кампании в Snapchat. Последно това направиха Burberry, Chanel и Louis Vuitton. Според специалистите по маркетинг, обаче, прекалено голямото им фокусиране върху Snapchat за сметка на други услуги може да се окаже грешка. От AdWeek публикуваха материал, в който се твърди, че YouTube може да предложи на компаниите разработващи луксозни продукти много повече, отколкото Snapchat.
Според ръководителя на американска маркетингова фирма занимаваща се с промотиране на луксозни изделия, YouTube е много по-важна платформа заради SEO и заради начина, по който потребителите търсят информация. И други експерти в областта са на мнение, че кратките видеоклипове, които предлага Snapchat съвсем не са достатъчни за адекватната реклама на даден продукт.
Още от Digital: Каква е реалната цена на Samsung Galaxy S7
Освен на YouTube, производителят на луксозни продукти трябва да обърне внимание и на Instagram и дори на технологии като виртуалната реалност. Модните брандове вече усилено използват Instagram, като публикуват многобройни снимки от ревюта първо там. Що се отнася до виртуалната реалност, тя би могла да се ползва по десетки вълнуващи начини: например, потребителят може да бъде поставен в една виртуална среда, в която да добие усещането, че вече е закупил луксозния продукт. Самото усещане може да го накара накрая наистина да купи продукта.
Discussion about this post