Собствениците на смартфони прекарват все повече време в работа с любимите си приложения и игри. Последните данни на Nielsen разкриват, че хората на възраст между 18 и 34 години прекарват над 78 млрд. минути на седмица, докато използват устройствата си. Това означава, че средно отделят около 1062 минути на всеки седем дни за игри, слушане на музика и сърфиране в интернет. По-младите потребители консумират повече мултимедийно съдържание, което е причината над 60% от тях да използват повече от две приложения за стрийминг на музика.
Aбсолютно същата е и ситуацията с чат приложенията. Хората, които са на възраст над 35 години са направили своя избор и използват един конкретен софтуер за музика или комуникация. Анализаторите от Nielsen твърдят, че сред по-младото поколение не се забелязва подобна лоялност. Именно заради това те са по-склонни да експериментират и изпробват нови неща, предаде TechCrunch. Mладата генерация използват с 18% повече мобилни приложения на месец, спрямо по-възрастните собственици на смартфони и гледат повече мултимедия.
Над 70% от хората на възраст между 18 и 34 години имат поне две приложения за чат и видео разговори на устройството си. За разлика от тях почти 60% от потребителите на повече от 35-годишна възраст използват само едно подобно приложение. Според данните по-младите хора предпочитат да изпращат съобщения и видео клипове, докато по-възрастните потребители се придържат предимно към съобщенията за комуникация. Проучването на Nielsen е интересно, тъй като показва основните разлики в навиците на потребители в различни възрастови групи.
Вижте как да тестваме първи новите игри и приложения в Google Play
Discussion about this post