В последните няколко години мобилните приложения промениха изцяло начина, по който комуникираме, като според последните данни на анализаторите най-популярните заглавия в тази ниша са Facebook Messenger, WhatsApp, Viber и WeChat. Любопитното е, че комбинираните им показатели показват, че те се използват днес от общо над 3 млрд. души, което е повече от активния брой потребители на четирите най-големи социални мрежи, включително и Facebook. Именно това е причината тези заглавия да привличат все по-голям интерес сред водещите издатели на съдържание, които виждат в тях голям потенциал, за да достигат до повече клиенти, съобщава BusinessInsider.
Най-големите издатели в тази сфера като TheWallStreetJournal, BBC, The Economist инвестират все по-големи средства в опит да имат силно присъствие в тези мобилни приложения, за да предоставят бързо и лесно информация до потребителите си. Въпросните цифри от изследването на BI Intelligence по категоричен начин показват, че тези заглавия се превръщат в доминиращата платформа за консумиране на медийно съдържание в интернет. Всеки един от големите автори на съдържание залага на съвсем различна стратегия към всяко заглавие, тъй като то си има собствена аудитория, която се различава от тази на другите мобилни приложения.
Сред най-важните инструменти те да достигат до своите потребители са директните съобщения, в допълнение към основните им публикации, но също имейли на електронната поща и специални кампании за промотирането на определено съдържание. Въпросните приложения предлагат опция за ъплоудване на клипове, GIF файлове, снимки, данни от определени проучвания, които също се очертават като големи предимства на заглавия като WhatsApp и Viber. Въпрос на време е да видим дали инвестициията в тях ще позволи на мобилните приложения да се превърнат в по-популярен метод за споделяне на съдържание в интернет, в сравнение със социалните мрежи като Facebook.
Вижте могат ли мобилните приложения да заместят приложенията за комуникация
Discussion about this post