Интернет промени не само начина, по който откриваме съдържание в интернет и комуникираме, но ни предоставя много повече възможности за пазаруване. Идеята да можем да си поръчваме стоки директно от дивана, докато гледаме любимия си филм или телевизионно шоу датира още от началото на хилядолетието. Въпреки еволюцията на технологиите от последните години, обаче това все още не е възможно. Подобна концепция предвижда например докато гледате филм на телевизора и харесате как е облечен любимия ви актьор с едно натискане на бутон да можете да купите същата дреха.
Мнозина вярват, че именно това е бъдещето на търговията, но редица причини пречат на реализирането на тази идея, коментира VentureBeat. На първо място трябва да отбележим навиците на потребителите, които са свикнали да използват предимно компютрите или смартфоните си, за да си поръчват стоки онлайн. Използването на телевизионни клипове за търговия трябва да се справи и с това, че много от нас биха искали да продължат да гледат видео съдържание без да бъдат прекъсвани.
Решението на тези проблеми е свързано с т.нар. „Next-Generation Bookmarking“, като това е платформа, позволяваща да виждате продукт в даден клип и да го разгледате в уеб сайт, след като спрете да го гледате. Потребителите например ще могат да добавят съответната стока в кошницата за пазаруване и след това да я купят директно без да се налага да затварят клипа, който гледат.
Ще е необходимо още време преди големите търговски вериги и рекламодатели да намерят как да направят подобна функция по-подходяща за потребителите. Ако успеят това може да предизвика следващата голяма революция в начина, по който пазаруваме в интернет.
Discussion about this post