Ако сте собственик на бизнес, може би сте обмисляли да го рекламирате с помощта на видео. Тогава сигурно ще ви бъде интересно и полезно да научите, че продължителността на вашата видео реклама зависи много от аудиторията, към която е насочена. Според проучване, публикувано в сайта Gizmo.news, по-младите хора, родени след 2000г., предпочитат по-кратки видеоклипове, докато по-възрастните предпочитат по-дълги.
В проучването, проведено от IAB с партньорството на Millward Brown Digital и Tremor Video, се стига до извода, че по-младата публика реагира най-добре на видео реклами с продължителност до десет секунди. Хората на възраст от 35 до 54 години, обаче, били повече повлияни от реклами с продължителност от 30 секунди.
Още от Digital: Знаете ли коя е била първата реклама в Интернет
Резултатите от проучването могат да помогнат на компаниите да създават по-ефективна реклама. IAM съветват брандовете да създават и реклами, предназначени специално за по-малките екрани на таблетите и смартфоните, като имат предвид, че кратките реклами, като цяло, са по-подходящи за гледане на мобилно устройство и, обратно – по-дългите са по-подходящи за гледане на лаптоп или настолен компютър. От фирмата допълват и нещо очевидно – че рекламите, предназначени за млади хора, трябва, освен кратки, да бъдат и забавни.
Discussion about this post