Световният пазар на електрически автомобили продължава да доминира от Tesla. Много други компании изпитват сериозни проблеми в тази пазарна ниша, а финансовата криза накара някои от брандовете да фалират и да спрат производствените си линии. Nissan Leaf е вероятно единственият пример за EV автомобил извън портфолиото на Tesla, който се радва на голяма популярност сред потребителите. Последните данни на анализаторите показват, че продажбите на коли с електрически двигатели продължават да намаляват.
Тези процеси закономерно налагат и промени в стратегиите на компаниите, за да останат конкурентни в бързо променящата се индустрия, предаде BusinessInsider. Потребителите не проявяват голям интерес към електрическите автомобили и повече се интересуват от хибридите на водещите производители. Комбинацията от тези фактори е причината за слабите продажби на EV колите в световен мащаб, но има и още един много важен фактор, а именно автономните автомобили.
Дори най-добрите зарядни за EV модели изискват един или два часа, за да заредят батериите им на пълен капацитет. Това е голям проблем, тъй като много хора не го възприемат положително и се отразява на популярността им на пазара. В същото време самоуправляващите автомобили са интересна концепция, която пленява вниманието на огромен брой потребители. Идеята за коли, които се движат автономно е не само атрактивна. но предлага решение на много проблеми свързани с класическите автомобили, като безопасност, глобално затопляне и големите задръствания.
Вижте как най-бързият електрически автомобил ускорява от 0 до 100 км./ч. за 1.5 секунди
Discussion about this post