Мобилните устройства играят все по-важна роля в пазаруването. Ние вече използваме нашите смартфони и таблети практически във всяка стъпка от процеса на пазаруването – от проучване на даден продукт и сравняване на цените на различните търговци до проверка на наличността в магазина и извършване на плащането.
Как ще пазаруваме в бъдеще и каква роля ще играят мобилните устройства в този процес? Предлагаме ви информацията на The Next Web, която ще повдигне завесата и ще ни даде представа какво бъдеще ни очаква.
Супер лично преживяване
В научно-фантастичния филм „Специален доклад“ от 2002 година с участието на Том Круз, има сцена, в която Джон Андертън, героят на Круз се сблъсква с персонализирани реклами, докато минава през футуристичен търговски център. „Джон Андертън, можете да използвате Гинес точно сега“, гласеше една от рекламите към него, докато друга му напомняше, че той е бил ценен клиент на American Express през 2037 година.
Този вид персонализирана реклама може да не е толкова футуристична, колкото си представяте. В близко бъдеще може да се окажете в ситуация, при която докато разглеждате стоката в местния магазин, в който пазарувате често, много е вероятно към вас да се обърнат по име и да ви бъдат направени персонализирани отстъпки или промоции, защото в магазина ще бъдат информирани за вашата история на покупките, предпочитания за продукти и други наклонности.
Преживяването излиза извън стените на магазина
Пазаруването често е скучен процес, но това скоро може да се промени благодарение на виртуалната реалност. Тази технология вече се използва от автомобилните производители, за да позволят на купувачите си Test Drive на автомобила през различни терени, и от модните компании, които предлагат иновативни начини за използване на VR, чрез технологията те могат да ви осигурят място на първия ред на най-актуалните модни ревюта, например.
Представете си, че купувате например годежен пръстен на любимата си. От магазина за бижута могат да ви предложат виртуална разходка до диамантената мина, за да проследит целия път до вас на пръстена, който сте харесали.
Касовите апарати ще останат в миналото
Разбира се, касовите апарати нямат място в бъдещето. Няма повече да чакаме на опашки, да се ровим за по-дребни пари или за кредитните си карти. Купувачите ще трябва само да сканират дадена стока с техния смартфон, за да я имат. В магазина, кеш сумите ще се смятат за архаично средство за разплащане. Един на всеки пет собствениците на смартфони се очаква да използват мобилни плащания още през следващата година.
Купувачите искат незабавно удовлетворение
Благодарение на 3D принтерите, някои продукти ще могат да се отпечатват направо в домовете ни. Така ще получаваме незабавно това, което сме си поръчали, а няма да ни се налага да чакаме докато ни го доставят.
Вижте 3 начина да пестите докато пазарувате онлайн
Discussion about this post